Resident Evil 4

Resident Evil 4 je dynamičtější, rychlejší a akčnější než její předchůdci, ale samozřejmě, jak už to v Resident Evil vždy bylo, nechybí ani těžké hlavolamy a mnoho dobrých zbraní.

Přepracování nepřátelé, perfektní okolí hry s perfektními zvuky a dobrá atmosféra. Jednoduše "must-have" pro každého hráče této série, ale hra si získala obdiv i u hráčů, kteří Resident Evil ještě nikdy nehráli.

Popis

189,00 Kč s DPH

Je rok 2004, šest let po nehodě v Raccoon City. Vláda zničila společnost Umbrella, která byla příčinou katastrofy, a Leon S. Kennedy se stal vládním agentem. Jeho první úkolem je najít a zachránit prezidentovu dceru Ashley Graham-ovou.

Leona jeho pátrání po Ashley zavede do malé španělské vesnice, kde se zdá být vše normální, dokud Leon objeví malý dům, kde se snaží od bydlícího zjistit bližší informace o prezidentově dceři. Poté, co mu ukáže fotku, muž reaguje útokem na Leona, kdy Leon zjistí, že něco není v pořádku. Moment na to, jak na něj zaútočí ještě více vesničanů, se sám sebe ptá, co se vlastně děje, kdo jsou tito lidé a proč na něj útočí. Musí bojovat a přežít ...

Resident Evil 4 se pyšní zcela novým, předělaným enginem. Celá hra běží v 3D, narozdíl od predošlích částí této série, kde se hráč pohyboval při statické kameře s "pre-rendered" pozadím. Stejně je upraven i pohled při kterém se celá hra odehrává - kamera snímá hráče zpoza jeho pravého ramene, při zaměření se kousek přiblíží, aby byla zaostřený více na cíl, jak na okolí. Vylepšený je i způsob střelby, při níž můžete přesně zamířit, kam chcete vystřelit, což vám dává možnost střílet nerpiateľom do nohou, aby padli na zem, do ramen, aby odhodily zbraň, nebo do hlavy, pro co nejúčinněji a nejrychleji porážku.

Celá hra je tedy mnohem dynamičtější, rychlejší a akčnější než její předchůdci, ale samozřejmě, jak už to v Resident Evil vždy bylo, nechybí ani těžké hlavolamy, mnoho dobrých zbraní, přepracování nepřátelé, perfektní okolí hry s perfektními zvuky a dobrou atmosférou. Jednoduše "must-have" pro každého hráče této série, ale hra si získala obdiv i u hráčů, kteří Resident Evil ještě nikdy nehráli, takže věřte, koupi této hry neprohloupíte!

Parametry

Platforma Steam
Žánr Adventúra
Věkové omezení PEGI 18 - nevhodné pro děti do 18 let

  • Assassin's Creed Unity
  • Rayman Legends
  • Resident Evil HD Remaster
  • Tomb Raider GOTY
  • Middle-earth: Shadow of Mordor Season Pass
  • Life Is Strange Complete Season
  • The Walking Dead 400 Days
  • Beyond Space
  • Murdered: Soul Suspect
  • South Park: The Stick of Truth
  • Borderlands: The Pre-Sequel Season Pass
  • Assassin's Creed Rogue
  • The Old City: Leviathan
  • Náhodná STEAM hra
  • Lara Croft and the Guardian of Light
  • The Witcher 3: Wild Hunt
  • The Witcher 2: Assassins of Kings (Rozšířená edice)
  • Psychonauts
  • The Witcher: Enhanced Edition
  • Alpha Prime
  • The Stanley Parable
  • Tales from the Borderlands
  • LEGO Movie Videogame
  • LEGO Harry Potter: Years 1-4
  • Game of Thrones: A Telltale Games Series
  • Minecraft: Story Mode
  • Resident Evil 5
  • Resident Evil Revelations 2 - Episode 1: Penal Colony
  • Assassin's Creed Syndicate
  • LEGO Batman 3 - Beyond Gotham