Last Knight: Rogue Rider Edition

Akční cena!

Coby obyčejný panoš zažijete v Last Knight: Rogue Rider Edition zběsilý úprk na koňském hřbetě na dobrodružné cestě za rytířskou slávou. Titul je rozdělen do tří hlavních částí.

Hra vás vyhodí do sedla a požene krajinou, údolími a kaňony, vstříc množství překážek, propastí a nepřátel. Ti zahrnují rohaté rytíře a vaše vlastní noční můry, které musíte překonat s pomocí vašeho dřevce.

Popis

19,00 Kč s DPH

Coby obyčejný panoš zažijete v Last Knight: Rogue Rider Edition zběsilý úprk na koňském hřbetě na dobrodružné cestě za rytířskou slávou. Hra vás vyhodí do sedla a požene krajinou, údolími a kaňony, vstříc množství překážek, propastí a nepřátel. Ti zahrnují rohaté rytíře a vaše vlastní noční můry, které musíte překonat s pomocí vašeho dřevce.

Titul je rozdělen do tří hlavních částí. V příběhovém režimu povedete vašeho panoše přes několik rytířských stupňů, až k samotnému naplnění jeho snu. Režim "Endless Journey" otestuje vaši výdrž s trpělivostí a "Rogue Rider" vám umožní prožít dobrodružství v rogue-like stylu. Procedurálně generované a neustále se měnící fantasy světy můžete sledovat vlastníma očima, nebo kamerou, umístěnou nad zády vaší postavy. Během hraní si jistě povšimnete propracované ragdoll fyziky a dynamického systému měnícího se počasí.

Parametry

Platforma Steam
Žánr Akční
Věkové omezení PEGI 7 - bezpečná pro děti od 7 let

  • Mortal Kombat X
  • Quantum Break
  • Rise of the Tomb Raider
  • Skyrim: Legendary Edition
  • The Elder Scrolls 5: Skyrim
  • Sniper: Ghost Warrior
  • The Elder Scrolls IV: Oblivion GOTY
  • The Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited
  • The Evil Within
  • The Witcher 2: Assassins of Kings
  • The Witcher 2: Assassins of Kings (Rozšířená edice)
  • The Witcher 3: Wild Hunt
  • The Witcher: Enhanced Edition
  • Titanfall
  • Tom Clancy's Splinter Cell: Blacklist
  • Warhammer: End Times - Vermintide
  • Watch Dogs
  • Wolfenstein: The Old Blood
  • Wolfenstein: The New Order
  • XCOM 2
  • XCOM Enemy Within
  • XCOM Enemy Unknown
  • XCOM: Enemy Unknown (Complete Edition)
  • Assassin's Creed IV: Black Flag
  • Assassin's Creed Unity
  • Batman: Arkham City GOTY
  • Battlefield: Hardline
  • Bioshock: Infinite
  • Crysis 2
  • Deus Ex: Mankind Divided