Warhammer: End Times - Vermintide

Akční cena!

Warhammer: End Times - Vermitide je kooperativní hra pro 4 hráče, kteří společně bojují a snaží se přežít ve městě Ubersreik a jeho okolí, jež čelí invazi rasy Skavenů (krysáků).

K dispozici je 5 hrdinů, a to konkrétně Lovec čarodějnic, Císařský voják, Trpaslík, Lesní elfka a Ohnivá čarodějka. Každý z hrdinů disponuje rozdílným arzenálem zbraní jak na blízko, tak i pro boj na dálku.

Popis

105,00 Kč s DPH

Warhammer: End Times - Vermitide je kooperativní hra pro 4 hráče, kteří společně bojují a snaží se přežít ve městě Ubersreik a jeho okolí, jež čelí invazi rasy Skavenů (krysáků). K dispozici je 5 hrdinů, a to konkrétně Lovec čarodějnic, Císařský voják, Trpaslík, Lesní elfka a Ohnivá čarodějka.

Každý z hrdinů disponuje rozdílným arzenálem zbraní jak na blízko, tak i pro boj na dálku. Například voják má k dispozici válečné kladivo a na dálku kanón, který svým rozptylem střel připomíná brokovnici. Během hry může získat nové vybavení a orientovat se třeba na boj s jednoruční zbraní a štítem a na dálku přesnější mušketou. Vše závisí na nalezeném vybavení. Hráči úspěšným splněním misí kromě zisku nového arzenálu získávají i zkušenosti a levelují svoji postavu.

Hra se inspiruje stylem Left 4 Dead. Jsou zde obrovská hejna krys, které útočí ve velkých počtech, šplhají po střechách a není pro ně problém se kamkoliv za hráči dostat. Pak jsou zde krysáci kteří disponují lepším vybavením, mají zbroj a lepší zbraně, a pro hrdiny už představují tužší protivníky.

Pak je tu i kategorie speciálních krysích jednotek, jako jsou vrazi neviditelní do doby, než povalí hrdinu a začnou ho sekat, dokud jej kolegové nesundají. Jsou zde ještě další tři speciální jednotky, krysák obsluhující rattling gun (obdoba gattlingu) a používající i jedové granáty, potom pack master disponující hákem, kterým dokáže chytit hráče a odtáhnout ho od skupiny. Největší výzvou je krysí obr s obrovskou výdrží, jehož údery dokáží hrdinu odhodit několik metrů daleko.

Parametry

Platforma Steam
Žánr Akční
Věkové omezení PEGI 16 - bezpečná pro děti od 16 let

  • Plants vs Zombies Garden Warfare
  • Quantum Break
  • Rise of the Tomb Raider
  • Skyrim: Legendary Edition
  • The Elder Scrolls V: Skyrim Xbox 360
  • The Elder Scrolls 5: Skyrim
  • Sniper: Ghost Warrior
  • The Elder Scrolls IV: Oblivion GOTY
  • The Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited
  • The Evil Within
  • The Witcher 2: Assassins of Kings
  • The Witcher 2: Assassins of Kings (Rozšířená edice)
  • The Witcher 3: Wild Hunt
  • The Witcher: Enhanced Edition
  • Titanfall
  • Tom Clancy's Splinter Cell: Blacklist
  • Watch Dogs
  • Wolfenstein: The Old Blood
  • Wolfenstein: The New Order
  • XCOM 2
  • XCOM Enemy Within
  • XCOM Enemy Unknown
  • XCOM: Enemy Unknown (Complete Edition)
  • Assassin's Creed IV: Black Flag
  • Assassin's Creed IV: Black Flag Deluxe Edition
  • Assassin's Creed Unity
  • Batman: Arkham City GOTY
  • Battlefield: Hardline
  • Bioshock: Infinite
  • Counter-Strike: Global Offensive