Mirror’s Edge Catalyst

Catalyst není ani tak pokračováním, jako novým začátkem Mirrors Edge.

Tentokrát na vás a vaše nožky čeká kompletně otevřený svět městských mrakodrapů a temných tunelů pod nimi. S Faith se dozvíte vše o její minulosti, jak se z obyčejné dívky stala Běžkyní, která otevřela oči celému utlačovanému městu.

Popis

379,00 Kč s DPH

Catalyst není ani tak pokračováním, jako novým začátkem Mirrors Edge. Tentokrát na vás a vaše nožky čeká kompletně otevřený svět městských mrakodrapů a temných tunelů pod nimi. S Faith se dozvíte vše o její minulosti, jak se z obyčejné dívky stala Běžkyní, která otevřela oči celému utlačovanému městu.

Ve hře poznáte, jaké je to být Běžcem, prohánět se volně po střechách, objevovat nové cesty a účastnit se různých výzev. Díky pohledu z vlastních očí vás čeká naprosto strhující pocit volnosti, umocněný ladným a plynulým pohybem. Kromě už tak bohatých pohybových možností získá Faith v průběhu hry spoustu dalších gadgetů, které rozšíří její schopnosti.

Příběh hry je vyprávěn sérií propojených misí, ale mezitím máte absolutní svobodu v běhání po městě. Můžete se účastnit závodů, řešit hádanky a provádět mnoho dalších aktivit. Například "Dash" je závod, kde se musíte dostat co nejrychleji z bodu A do bodu B.

To prověří vaše schopnosti plynule se pohybovat městem, udržet si rychlost a samozřejmě orientaci ve městě. Pak jsou tu hádanky, jako třeba “Billboard Hack”. V něm musíte najít cestu na vrchol billboardu a hacknout jej, abyste na něm místo korporátní propagandy zobrazili svůj běžecký tag.

I když jde ve hře primárně o nádherný pocit z pohybu a volnosti, Faith má přeci jen nepřátele, a je zkušenou bojovnicí. Boj je opět zaměřen hlavně na pohyb a hbitost. Faith si již dávno slíbila, že nebude používat střelné zbraně. Místo toho je zbraní její tělo, a v rukou šikovného hráče se proseká nepřáteli jako nůž máslem. Důležité je především být stále v pohybu, nenechat se trefit, a využívat okolního prostředí jako přednosti.

Faith je Běžkyní žijící na střechách města. Hrdě a odvážně se ujímá nejtěžších zakázek, pracuje jako lupič, kurýr nebo korporátní špeh. Její život se točí kolem svobody a tělesnosti, ovšem v momentě, kdy ji jedno neuvážené rozhodnutí zpřetrhá svět na cucky, je nechtěně zatažena do boje proti konglomerátu.

Odmítá kompromisy v tom, co je dle ní správné, Faith se proto ocitá v křížku s úřady, a její cesta ze střech nejvyšších mrakodrapů míří rovnou do nejtemnějších tunelů pod nimi. Po cestě si udělá spoustu nových přátel i nepřátel a navždy změní celé město.

Parametry

Platforma Origin
Žánr Akční

  • Middle-earth: Shadow of Mordor Premium Edition
  • Middle-earth: Shadow of Mordor
  • Mortal Kombat X
  • Plants vs Zombies Garden Warfare
  • Quantum Break
  • Rise of the Tomb Raider
  • Rust
  • Skyrim: Legendary Edition
  • The Elder Scrolls V: Skyrim Xbox 360
  • The Elder Scrolls 5: Skyrim
  • Sniper: Ghost Warrior
  • The Elder Scrolls IV: Oblivion GOTY
  • The Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited
  • The Evil Within
  • The Witcher 2: Assassins of Kings
  • The Witcher 2: Assassins of Kings (Rozšířená edice)
  • The Witcher 3: Wild Hunt
  • The Witcher: Enhanced Edition
  • Titanfall
  • Tom Clancy's Splinter Cell: Blacklist
  • Warhammer: End Times - Vermintide
  • Watch Dogs
  • Wolfenstein: The Old Blood
  • Wolfenstein: The New Order
  • XCOM 2
  • XCOM Enemy Within
  • XCOM Enemy Unknown
  • XCOM: Enemy Unknown (Complete Edition)
  • Assassin's Creed IV: Black Flag
  • Assassin's Creed IV: Black Flag Deluxe Edition