NÁVOD NA AKTIVACI HRY V SLUŽBĚ UPLAY



1. V případě, že je vámi zakoupena hra určena pro platformu UPLAY, začněte tím, že si stáhnete UPLAY  klienta. Učinit tak můžete na stránce uplay.ubi.com, v horní části obrazovky klikněte na „Download now“ a zvolíte, že chcete stáhnout Uplay pro PC.


2. Po stažení spustíte instalaci programu UPLAY, v níž si nejprve zvolíte jazyk (Čeština je možná) a vyberete složku, kam se program nainstaluje.


3. Po dokončení instalace spustíte UPLAY klienta a prostřednictvím možnosti Přihlášení kliknete na „Vytvořit nový účet“.


V tomto kroku vyplníte všechny potřebné údaje jako Uživatelské jméno, váš email, heslo, které si sami zvolíte, a datum narození. Není snad třeba zmiňovat, že přečtení podmínek a ochrany osobních údajů je povinné zaškrtnout. Poté již stačí kliknout na „Vytvořit účet“.


4. K aktivování zakoupené hry si stačí po přihlášení v programu UPLAY zvolit z Menu "Aktivovat klíč", díky čemuž se vám hra aktivuje ve vašem účtu a automaticky přidá do vaší virtuální knihovny her.


5. Po zvolení této možnosti vám vyskočí okno pro aktivaci hry, do prázdného políčka stačí zkopírovat námi odeslán aktivační klíč, který naleznete v emailu. Po správně zadaném kódu vám vyskočí další okno, kde se vám zobrazí informace o hře, kterou klíčem aktivujete. Klikněte na "Aktivovat" a po dokončení tohto kroku přejděte k dalšímu.



6. V okně, které následně vyskočí, klikněte na "Přejít na mé hry" a zvolíte si hru, kterou chcete stáhnout do počítače. V horní liště klikněte na ozubené kolečko, načež zvolíte "Nastavení". Zde vyberete složku, kam se vaše stažené soubory budou ukládat a poté kliknete na "Stáhnout".


7. Po potvrzení se hra stáhne do počítače, načež přichází krok, kdy je třeba provést instalaci, která má klasický průběh. Po jejím dokončení ještě provedete aktualizaci hry a budete se moci začít hrát.

Přejeme dokonalý herní i vizuální zážitek!



Videonávod jak aktivovat hru: