6.png   NÁVOD NA AKTIVACI HRY GTA 5



1. Nejdříve navštivte oficiální stránku hry Rockstar social club: socialclub.rockstargames.com/rockstar-games-launcher, kde si do počítače dáte stáhnout herní program ke hře.

Klikněte na "Download for Windows", a nainstalujte si do počítače program Rockstar Games Launcher.

obr1.jpg


2. Po zvolení možnosti stažení launcheru, proběhne standardní instalace. Samotné volby jsou již přednastaveny, stačí vícekrát po sobě kliknout na CONTINUE.

         


3.
Po dokončení instalace programu ho spusťte a počkejte, než se dokončí všechny potřebné aktualizace. Instalaci aktualizaci potvrdíte jednoduchým odklikaním oken Ano, Povolit nebo OK.

Nato se zobrazí přihlašovací obrazovka do Rockstar social clubu. V tomto kroku se můžete přihlásit do svého účtu, pokud jste se již dříve registrovali přes možnost SIGN IN, nebo si vytvořit nový účet kliknutím na Create a new account.


V
případě vytváření nového účtu vyplňte požadované údaje, postupujte podle instrukcí a dokončete registraci. Pozor hra GTA V je přístupná od 18 let, proto zadejte datum narození tak, aby odpovídal minimálně věku 18 let, jinak se hra nebude dát stáhnout.


4.
Když jste přihlášeni ve svém účtu, přejděte k samotné aktivaci hry. Klikněte na ikonku R v pravém horním rohu, rozviňte si její menu a zvolte Redeem code. Vyskočí vám klasické zadávací okno, kde vložíte aktivační klíč zkopírován z emailu, který jsme vám zaslali.


5.
Gratulujeme, hru jste si úspěšně aktivovali, nyní si ji můžete stáhnout do počítače. Nainstalujete si ji přímo přes program Rockstar Games Launcher, ve kterém jste dosud pracovali.

Po dokončení instalace hry ji spustíte a přihlásíte se pod stejným účtem, v jakém jste hru aktivovali. Stáhnout si ji můžete vždy po přihlášení do vašeho účtu v programu, klikněte na Games uprostřed v horním menu.



Přejeme dokonalý herní i vizuální zážitek!