ZÁKAZNÍCKA PODPORA & ČASTÉ OTÁZKY A ODPOVĚDI



Těšíme se, že jste zavítali na náš internetový obchod, a pokud ještě váháte s koupí z důvodu neúplných informací, anebo máte otázky ohledně vaší objednávky, jsme vám plně k dispozici.

Pro efektivnější řešení možných situací, které mohou nastat v rámci objednávky nebo samotné aktivace hry, vám níže nabízíme seznam nejčastějších otázek, se kterými se na nás obracíte.

V případě, že máte jinou specifickou otázku, kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu prostřednictvím chatu, emailu nebo telefonicky, všechny údaje o kontaktech naleznete na konci stránky.



Jakým způsobem mi bude HRA doručena?



Všechny hry na naší internetové stránce jsou vám k dispozici ve formě digitálního klíče, jehož prostřednictvím si aktivujete vámi zvolenou hru na dané platformě a stáhnete si ji do počítače. Aktivační klíče ke hře jsou jedinečné, po aktivaci máte hru již navždy zálohovanou ve svém účtu, a můžete si ji odtud kdykoliv stáhnout, klidně i do více počítačů.

Už více nemusíte čekat na kurýra nebo si jít vyzvednout zásilku na poštu, digitální klíč vám odešleme EMAILEM ihned po obdržení peněz na náš účet. Hru tak můžete hrát již do půlhodiny od vytvoření objednávky, v závislosti na rychlosti instalace zvolené hry.

Aktivační klíč vám zašleme téměř ihned po přijetí platby, v případě online platby je to otázka minut, bankovní převod trvá cca. 1 pracovní den.



Mohu ZRUŠIT nezaplacenou OBJEDNÁVKU?



Veškeré nezaplacené objednávky se automaticky stornují, před přijetím peněz nejsou závazné, a v případě potřeby si můžete klidně udělat druhou objednávku, s požadovaným způsobem platby.

Pokud jste byli přesměrováni do platební brány a platba byla neúspěšná, přijde vám pravděpodobně automaticky notifikace o zrušení objednávky. V případě, že jste zavřeli okno před přesměrováním, nebo jste platbu nezadávali, mohou vám staré objednávky zůstat ve stavu Čekání na platbu. Takové objednávky však nejsou závazné, můžete je klidně ignorovat. Vzhledem k tomu, že z naší strany neumíme posoudit, zda platba později doběhne, nemůžeme je stornovat manuálně v našem systému.

Objednávky s bankovním převodem jsou stejně nezávazné před zaplacením, všechny nezaplacené objednávky považujte za zrušené. Pokud si přejete objednávku stornovat po odeslání peněz a nebyly vám ještě odeslány aktivační klíče, kontaktujte nás co nejdříve se žádostí o zrušení objednávky. Před odesláním aktivačního klíče ještě umíme objednávku stornovat a vrátit vám platbu, po odeslání klíčů to už bohužel není možné, z důvodu zveřejnění licenčního klíče.



Jak si mám hru NAINSTALOVAT do počítače?



U nás zakoupené hry si jednoduše stáhnete do počítače po aktivaci námi odeslaného klíče v daném programu. Stačí si zvolit správný návod pro stažení hry podle toho, pro kterou platformu je hra určena, a postupovat krok po kroku dle návodu. Informace o platformě zvolené hry je uváděna vždy v detailu produktu jako ikona u obrázku, nebo níže v tabulce s Parametry.

Aktivace hry je jednoduchá, rychlá a bezplatná, herního klienta jako STEAM, ORIGIN, UPLAY ... si jednorázově stáhnete z určené stránky do počítače, zaregistrujete si vlastní účet a následně jen přidáváte hry do vaší virtuální knihovny her. Některé hry nepotřebují k aktivaci instalaci herního programu, aktivujete si je přímo na určených webových stránkách.

Všechny informace najdete přímo v Návodech a popisu hry.



Mám problém s aktivací hry.



V první řadě se prosím ujistěte, že hru aktivujete na správné platformě, v 99% neúspěšné aktivace se jedná jen o nesprávně zvolený návod pro aktivaci hry. I když je většina her dostupných pro STEAM, ne všechny hry jsou automaticky určeny pro tuto platformu, proto je nutné zkontrolovat informaci o herní platformě v detailu produktu. Stejně pokud jste kupovali několik her, i ty mohou mít odlišné postupy aktivace.

V případě, že jste postupovali podle správného návodu, a přesto je aktivace hry neúspěšná, kontaktujte nás prosím EMAILEM na info@gamershop.sk s přesným popisem problému, tj. jak jste hru aktivovali a jaká chyba nastala. I když se jedná spíše o výjimky, je možné, že nám dodavatel poslal omylem nesprávný klíč nebo vznikla manuální chyba při přepisování klíče. V tom případě to obratem řešíme jako reklamaci a po zaslání potřebných dokladů, vám co nejdříve odešleme nový aktivační klíč (obvykle tuto situaci řešíme do pár hodin / na druhý pracovní den).



Mohu aktivační KLÍČ použít OPAKOVANĚ?



Ne, aktivační klíč je jedinečný a jednorázový, avšak opakované použití klíče není nutné. Po aktivaci klíčem se vám hra automaticky přidá do vaší knihovny her v daném programu.

Pokud vás tedy po aktivaci klíče nepřesměrovalo automaticky na instalaci hry, nebo si hru chcete stáhnout později, stačí se přihlásit do svého účtu, ve kterém jste aktivační klíč poprvé použili, a přejít do Knihovny her neboli Game Library. Odtud si hru můžete kdykoliv stáhnout, i do více počítačů.

Pokud vám při aktivaci hry vypisuje chybovou hlášku, že aktivační klíč byl již použit, ujistěte se nejprve prosím, zda vám hru po prvním pokusu nepřidalo do vaší knihovny her. Pokud tam aktivovanou hru nenajdete, kontaktujte nás prosím EMAILEM na info@gamershop.sk, obratem to budeme řešit jako reklamaci.

Do emailu prosím uveďte číslo vaší objednávky, jakým způsobem jste hru aktivovali a jaká chyba nastala. I když se jedná spíše o výjimky, je možné, že nám dodavatel poslal omylem nesprávný klíč nebo vznikla manuální chyba při přepisování klíče. Po zaslání potřebných dokladů vám co nejdříve odešleme nový aktivační klíč.



Jakou hru dostanu ZDARMA k nákupu?



Jako bonus posíláme ke každé objednávce (bez finančního limitu) jednu bonusovou Náhodnou STEAM hru zdarma. Hra se vám automaticky přidá do košíku po vložení vámi zvolené hry. Jelikož se jedná o náhodnu hru, její název předem neznáme, obsah hry se vám odemkne až po její aktivaci v Steamu, může to být jakákoliv hra určená pro tuto platformu.

Více o hře a návod na aktivaci hry najdete v sekci Hra zdarma.



NEBYL mi doručen ŽÁDNÝ aktivační klíč na email.



Rychlost doručení aktivačního klíče závisí především na vámi zvolené platební metodě.

V případě bankovního převodu zpracování platby trvá standardně 1 pracovní den. Pokud jste odeslali peníze na náš účet, důležité je počkat na celý proces zpracování platebního příkazu, peníze na náš účet se automaticky nepřipíší po zadání platby. Ani tato forma platby však nemá dlouhý časový limit, pokud zadáváte platbu v pracovní den, obvykle přijdou peníze následující pracovní den. Pokud platíte večer nebo o víkendu, je třeba počítat s časem na zpracování platby. V případě večerní platby mohou přijít peníze první nebo druhý následující pracovní den, při platbách zadaných přes víkend může být převod ukončen v pondělí nebo úterý. Pokud čekáte déle než takto uveden čas, kontaktujte nás prosím.

V případě online platby prostřednictvím platební brány přesun peněz proběhne téměř okamžitě. Do emailu vám přijde automaticky vygenerovaná notifikace o přijetí platby, a následně vám přijde email s aktivačním klíčem.

Je také možné, že aktivační klíč vám byl odeslán, jen nastala chyba ve vašem emailovém serveru, kdy se vám email nezobrazil. V tom případě si prosím nejprve zkontrolujte SPAM (nevyžádanou poštu), nebo rozklikněte celou konverzaci s naším obchodem, aktivační klíče mohly být poslány ve více emailech a starší maily tak v konverzaci skrylo.

Pokud email s klíči nenajdete ani po této kontrole, kontaktujte nás prosím prostřednictvím EMAILU nebo CHATU a emaily vám rádi ještě jednou přepošleme.



Na email mi zatím PŘIŠEL JEN aktivační klíč k náhodnému STEAM hře.



I když máme aktivační klíče k většině her nahozených přímo na našem skladě, čili se vám i automaticky po přijetí platby odešle aktivační klíč k zakoupené hře, může se výjimečně stát, že se daná hra dočasně vyprodá. V tom případě odesíláme aktivační klíč manuálně, v pracovních dnech jsme online od 8:00 - 22:00, čili aktivační klíč vám přijde na email do cca. 10-20 minut. Během víkendů a svátků pracujeme v omezeném režimu, doba dodání se tak v nejhorším případě může prodloužit na 1-3 hodiny.

Pokud vám nepřijde notifikace o Odeslání objednávky, na vaší objednávce momentálně pracujeme a brzy vám bude odeslán i druhý aktivační klíč, poprosíme vás jen o chvilku trpělivosti.



Jak zjistím, zda zvolenou hru spustím na svém počítači?



Každá hra má své specifické požadavky pro počítač, proto je dobré si před koupí ověřit, zda váš počítač splňuje minimální požadavky pro hru.

Na našem eshopu je u každého produktu samostatná sekce Spustím hru?, kde si po kliknutí na daný odkaz můžete prověřit váš počítač.

Stačí zadat hru, o kterou máte zájem, a kliknout na tlačítko Can I run it? Nato stránka prověří váš počítač a napíše vám oznámení, zda bude hra s počítačem kompatibilní, a bez problémů ji spustíte.



Dá se u vás PLATIT i prostřednictvím PayPal / Paysafecard?



Platbu prostřednictvím PayPal / Paysafecard v současnosti bohužel neposkytujeme, protože mají tyto služby zavedeny vysoké poplatky za převod peněz, což by bylo pro zákazníka nevýhodné. Všechny platby, kterými lze platit na našem eshopu, jsou bez poplatků, platíte pouze částku za zvolenou hru, bonusová hra i doručení emailem jsou samozřejmě zdarma.



Mohu dostat fakturu na FIRMU?



Pokud máte zájem u nás nakupovat velkoobchodně a chcete vystavit fakturu na firmu, tak prosím neobjednávejte přímo přes náš eshop, který je určen pouze pro maloobchodní prodej (v online objednávce nelze uvést firemní fakturační údaje). Kontaktujte nás EMAILEM na info@gamershop.sk a ve zprávě pro nás uveďte:

1. Název produktu (produktů), o který máte zájem.

2. Množství produktů, o které máte zájem, v případě většího odběru Vám umíme poskytnout slevu!

3. Vaše fakturační údaje.

Následně vás bude kontaktovat náš pracovník z velkoobchodního oddělení a zašle vám platební instrukce, případně cenovou nabídku. Po uhrazení objednávky vám budou zaslány zakoupené licenční klíče na email a faktura vystavena na vaši firmu. Pozor, pokud jste firma mimo Slovenska a jste plátce DPH, budete platit částku bez DPH a i faktura bude vystavena bez DPH. My jsme plátci DPH.



Mohu aktivační klíč použít později?



Samozřejmě, aktivační klíče mají neomezenou časovou platnost, takže aktivaci si můžete nechat na později. Hru v digitální formě tak můžete pořídit i jako dárek, obdarovaný si tak bude moci hru přidat do své virtuální knihovny platformy STEAM, ORIGIN, UPLAY ...

V případě, že obdarovaný ještě nemá vytvořený účet v daném herním programu, můžete mu vytvořit účet i sami a hru mu aktivovat předem, následně ji dáte společně jen stahovat.

Aktivace hry nemá podmínku okamžitého stahování hry, pokud si chcete hru instalovat později, ale chcete ji už mít přidanou ve své knihovně, klidně tak udělejte, hra vám zůstane ve vaší Knihovně her dané herní platformy a kdykoliv si ji z ní můžete stáhnout, případně i do více počítačů.



Jsou hry na vaší stránce určené pro Playstation, Xbox nebo počítač?



Jelikož se specializujeme výhradně na digitální distribuci, naše nabídka her je částečně omezena pouze pro herní zařízení, které takovou službu poskytují.

Aktuálně je drtivá většina her určených právě pro počítač, protože právě pro něj je dostupných nejvíce her ve formě digitálního klíče, ale máme v nabídce i několik základních titulů pro Xbox konzoly. Všechny hry mají přesné určení podle toho, na kterém zařízení je můžete hrát a taky má každý produkt znázorněnou herní platformu v popisu produktu v Parametrech.

Pro jednodušší a rychlé hledání podle vaší preference herního zařízení či platformy máme na stránce dostupné přehledné Třídění her podle platformy. Platformy jako STEAM, ORIGIN, uplat, BATTLE.NET, GOG.COM ... jsou určeny pro počítač, jedná se o herní program, který si jednoduše, rychle a bezplatně stáhnete do počítače, a následně si můžete přidávat hry do vašeho nově vytvořeného účtu.

Hry pro XBOX ONE / 360 si budete aktivovat prostřednictvím bezplatného XBOX LIVE účtu. Pro aktivaci hry je tedy nutné mít propojenou konzolu s internetem, hru si aktivujete podle tohoto návodu.



Mám na nákup u vás ZÁRUKU?



Samozřejmě, na všechny naše aktivační klíče máte 100% záruku, garantujeme, že po zaplacení objednávky si hru aktivujete námi odeslaným aktivačním klíčem. V případě, že máte problém s aktivací hry, prohlédněte si prosím výše uvedený postup při aktivaci her. Pokud se vám hru přesto nepodaří aktivovat, kontaktujte nás EMAILEM a situaci co nejdříve vyřešíme k vaší spokojenosti.

V případě, že máte specifický technický problém přímo se spuštěním hry, kontaktujte nás taky EMAILEM na info@gamershop.sk. V emailu prosím uveďte číslo vaší objednávky a připojte screenshot chybové hlášky nebo daného problému (fotka obrazovky: Alt + Print Screen -> ctrl V) + konfiguraci počítače: procesor, grafickou kartu, paměť RAM a operační systém, i to zda je 32 nebo 64 bit. Následně prodáme váš problém kolegovi z IT oddělení, aby vám poradil, bude vás zpětně kontaktovat.

Pro korektní spuštění hry je nutné vlastnit dostatečně výkonný počítač, který splňuje minimální požadavky pro hru. Pokud se budete hru snažit spustit na počítači s nedostačujícími technickými parametry, bezproblémový chod hry bohužel neumíme garantovat. Minimální požadavky pro hru proto doporučujeme ověřit ještě před samotnou koupí na tomto linku systemrequirementslab.com/cyri

Všechny problémy spojené ať už s aktivací, instalací nebo spuštěním hry se však snažíme v maximální možné míře řešit. I v případě, že nastane problém s hrou, máme k dispozici kvalifikované techniky, kteří vám nabídnou řešení pro optimalizaci průběhu hry. S běžnými problémy vám poradíme obratem, na emaily odpovídáme max. do 1 hodiny v pracovních dnech, o víkendech do pár hodin, a v případě specifického technického problému je doba čekání na odpověď rovněž pár hodin, případně následující pracovní den.

O naší důvěryhodnosti a službách se můžete sami přesvědčit prostřednictvím zkušeností zákazníků, kteří u nás reálně nakoupili a dali nám pozitivní recenze.



ZÁKAZNÍCKA PODPORA - kontakt



Kontaktovat nás můžete v pracovní dny od 08:30 do 21:00 přes online chat na stránce, email, nebo telefonicky a odpovíme vám do pár minut.

Přes víkendy a svátky pracujeme také, ale v omezeném režimu, kontaktovat nás můžete emailem, na který vám do pár hodin zašleme odpověď.


Email: info@gamershop.sk

Telefon: +421 948 487 444



Interbook s.r.o.


Sídlo:
Ružinovské centrum, Klincová 37/ B, 821 08 Bratislava
IČO: 46570420, DIČ: 2023471956, DPH: SK2023471956

Bankovní spojení:
Banka: Fio Banka Czech Republic a.s.
Číslo účtu: 2600627754/2010

2.jpg