DIGITÁLNÍ DISTRIBUCE


Všechny hry na naší internetové stránce jsou k dizpozici ve formě digitálního klíče, jehož prostřednictvím si aktivujete Vámi zvolenou hru na dané platformě. Digitální klíče jsou jedinečné a pocházejí od oficiálního distributora. Již nemusíte čekat na kurýra nebo si jít vyzvednout zásilku na poštu, digitální klíč Vám odešleme EMAILEM ihned po obdržení peněz na náš účet.

Digitální klíče odesíláme obvykle do 10 minut od přijetí úhrady Vaší objednávky, ve výjimečných případech se tato doba může prodloužit. V případě, že do 4 hodin neobdržíte v emailu digitální klíč, zkontrolujete si prosím spamy nebo nás kontaktujte a my Vám email zašleme ještě jednou.

Instalace platformy, na které bude probíhat hra, jako i aktivace samotné hry je velmi jednoduchá, stačí postupovat podle kroků dle návodu (je k tomu potřeba mít připojení k internetu). Pokud byste přece jen měli problém s aktivací hry, klidně nás kontaktujte, rádi Vám poradíme.

Hru je možné hrát na jakémkoliv počítačikterý splňuje minimální požadavky pro hru a kde se můžete přihlásit do svého účtu na platformě zvolené hry. Je tedy možné hru nainstalovat i do více počítačů, pochopitelně hrát se můžete v jednu chvíli pouze na jednom z nich.


POSTUP, JAK SI HRU SAMI BEZPLATNĚ AKTIVUJETE:

1. zjistěte si z námi odeslaného emailu nebo popisu produktu na stránce, na jaké platformě se hraje daná hra (ikonka herního klienta je přímo u obrázku hry, nebo Platforma v sekci Parametry)
2. stáhněte si tento program do svého počítače dle sekce NÁVODY - každý program má samostatný návod
3. po přihlášení se do svého účtu si aktivujte hru vložením námi odeslaného digitálního klíče (přesný postup je rovněž uvedený v návodu)
4. po úspěšném proběhnutí instalace zakoupené hry se můžete začít hrát Smile

Přejeme vám dokonalý vizuální i herní zážitek!