DÁRKOVÉ VOUCHERY



V případě, že chcete blízkého potěšit hrou, nebo hledáte dárek na poslední chvíli, jste na správném místě. Stačí si zvolit hru, která by obdarovaného potěšila, zaplatit ji a následně Vám do emailu přijde aktivační klíč ke hře i s návodem ke stažení hry. Aktivační klíč jednoduše přepíšete do námi poskytnutých vánočních či dárkových voucherů, které si můžete z naší stránky zdarma stáhnout a upravit ve Wordu. Voucher stačí jen vytisknout, vložit do obálky a v pravou chvíli jím obdarovat blízkého člověka. Dokonce ani to není nutné, protože v dnešní době je téměř každý online, můžete obdarovanému jednoduše poslat voucher do emailu i s osobním přáním, radost z darované hry to nijak nezmenší.

Aktivační klíče k hrám mají neomezenou časovou platnost, takže hru můžete aktivovat i o měsíc, případně překvapte blízkého již předem připravenou registrací a instalací potřebného programu. Vy sami mu tak prostřednictvím aktivačního klíče přidáte hru do jeho nové virtuální knihovny her, a na Vánoce či jiný svátek ji jen dáte společně stahovat. Hry digitální formou u nás koupíte i na poslední chvíli, jsou obsahově totožné s jejich cd verzí, a nemusíte tak řešit dopravu či obavy ze ztráty nebo poškození cd verze. Hra zůstává v doživotním vlastnictví obdarovaného ve virtuální knihovně, odkud ji může kdykoli stáhnout, klidně i do více počítačů.

Více o digitální distribuci, způsobu instalace her, jakož i obecné informace o průběhu objednávky a možnostech platby naleznete v INFORMACÍCH.  Berte prosím na vědomí, že cd verze her nemáme k dispozici, jelikož nejsou potřeba, a hry po odeslání aktivačního klíče, vzhledem k jeho zveřejnění, není možné vyměnit nebo vrátit.

Zde naleznete dárkové poukázky, které si můžete zdarma stáhnout, otevřít v programu Microsoft Word, vyplnit název hry, aktivační klíč a Vaše jméno jako dárce. Následně si dárkovou poukázku vytisknete, vložíte do obálky a můžete ji darovat jako pěkný dárek. Dárkovou poukázku si stáhnete kliknutím na obrázek poukázky.



Dárkové poukázky

vianoce1.jpg

vianoce2.jpg

vianoce3.jpg

vianoce4.jpg

Narozeninové poukázky

n1-cz.jpg

n6-cz.jpg

n8-cz.jpg