NÁVOD NA AKTIVACI HRY V SLUŽBĚ STEAM



V tomto návode nájdete:

Pozor, v případě, že jste obdrželi aktivační odkaz (tzv. Gift Link), pak je nezbytné po instalaci a registrovaní v programu STEAM, postupovat podle oddílu "2. Aktivace hry pomocí aktivačního odkazu - STEAM GIFT", který najdete níže v tomto návodu.



1.  vám byl zaslán aktivační klíč nebo aktivační odkaz, v obou případech začněte tím, že si zdarma stáhnete do počítače herní program STEAM a vytvoříte účet.

To lze na webové stránce
steampowered.com, kde kliknete na zelené tlačítko „Install Steam Nownebo Nainstalovat službu STEAM.

V případě zájmu, si můžete v pravém horním rohu nastavit preferovaný jazyk webové stránky STEAM, k dispozici je angličtina, čeština, maďarština, němčina a další jazyky.



2. Po spuštění instalačního klienta následuje klasický proces instalování, jako je potvrzení začátku instalace a odsouhlasení podmínek (doporučujeme pročíst). Následně si vyberete jazyk, kde můžete zvolit i češtinu.

Posledním krokem před samotnou instalací je již pouze volba, do které složky Steam nainstalujete. To doporučujeme neměnit. Po dokončení tohoto běžné procesu se spustí samotná instalace, která zabere pouze několik málo okamžiků.

4. Poté se vám nabídne spuštění programu, načež se začnou stahovat veškeré aktualizace, aby verze, kterou budete používat, byla co nejnovější. Po dokončení tohoto nezbytného procesu se vám již otevře okno s možnostmi Registrace nového účtu či "Přihlásení" na Váš existující profil.

         8.jpg             

4. V případě registrace vyplníte vaše údaje (název účtu, heslo, email). Následně jen potvrdíte (na emailu) registraci, vyplníte odpověď na bezpečnostní otázku a kompletní proces stahování a vytvoření nového účtu bude zdárně za vámi.

Pozor, v případě, že jste obdrželi aktivační odkaz (tzv. Gift Link), pak je nezbytné, po instalaci a registrovaní v programu STEAM, postupovat podle oddílu "2, Aktivace hry pomocí aktivačního odkazu (Gift Link)", který najdete níže v tomto návodu.



1. Návod na aktivaci hry pomocí aktivačního klíče



Pokud již máte úspěšně stažen herní program STEAM v počítači a vytvořený vlastní účet (návod výše), přejděte k samotné aktivaci hry pomocí aktivačního klíče, který jsme vám zaslali na email.

1. Pro aktivaci zakoupené hry najeďte na kolonku "Hry" v levém horním menu nebo použijte tlačítko v levém dolním rohu + PŘIDAT HRU a v obou případech klikněte na "Aktivovat produkt ve službě Steam ..."




2. Potvrdíte obecné podmínky, načež se vám zobrazí políčko pro zadání kódu, do kterého napíšete kombinaci zakoupeného klíče. Nakonec jen tento kód potvrdíte, načež se spustí instalace. Po jejím dokončení se budete moci začít hrát.

                                                                   


3. V případě, že se instalace hry nespustí automaticky, nebo si ji chcete stáhnout později, či do více počítačů, hru máte zálohovanou ve vaší Knihovně her v STEAM účtu - KNIHOVNA, odkud si ji můžete kdykoliv stáhnout.

                     5.jpg


2. Návod na aktivaci hry pomocí aktivačního odkazu - STEAM GIFT



Pozor aktivační odkaz je jednorázový a po kliknutí na aktivační odkaz se spáruje s účtem STEAM pod kterým jste aktuálně přihlášen v internetovém prohlížeči. Proto si prosím před kliknutím na odkaz, zkontrolujte, zda jste přihlášen pod správným účtem STEAM.

Pozor, nikdy neklikejte na tlačítko Odmítnout dárek, jelikož tak nenávratně odstraníte zakoupenou licenci na hru a to bez možnosti refundace. Ve smyslu tohoto návodu k použití je povinnost vždy kliknout na tlačítko Přijmout dárek!

Postup aktivace:

1. Je třeba mít nainstalovaný program STEAM a být v něm přihlášen (návod najdete nahoře, na začátku článku).

2. Jděte na webovou stránku obchodu STEAM a přihlaste se do svého účtu i na webu.

store.steampowered.com/login

3. Následně otevřete aktivační odkaz, který jsme vám zaslali v emailu tak, že na něj kliknete, případně si odkaz překopírujete do internetového prohlížeče.

4. Nato se vám zobrazí informace o zakoupené hře, klikněte nyní na "Přijmout dárek" a následně klikněte na Přidat do mé knihovny.

                             gift1.jpg



5. Nyní hru najdete ve své Knihovně her, odkud si ji můžete nainstalovat do svého počítače, případně i do více počítačů, a hrát se.

Přejeme dokonalý herní i vizuální zážitek!




Videonávod jak aktivovat hru: