The Sims 4 Rodičovství

Rozvíjejte své rodičovské dovednosti, abyste mohli formovat osobnost svých Simíků a dovést je až k dospělosti v The Sims 4 Rodičovství. Bude na vás, abyste své děti podpořili či potrestali.

Užívejte si zábavné rodinné aktivity a upravte si domácnosti pomocí nových dekorací i oblečení. Rozvíjejte rodičovské dovednosti a utvářejte dětství svých Simíků tak jak Vám to vyhovuje.

Popis

535,00 Kč s DPH

Jedná se o DLC rozšíření pro hru, je třeba mít aktivovanou plnou verzi hry!

Rozvíjejte své rodičovské dovednosti, abyste mohli formovat osobnost svých malých simíků a dovést je až k dospělosti v The Sims 4 Rodičovství. Bude na vás, abyste své děti podpořili či potrestali, naučili je životním hodnotám a navždy ovlivnili jejich budoucnost.

Užívejte si zábavné rodinné aktivity a upravte si domácnosti pomocí nových dekorací i oblečení. Ano, rodiče nemohli učit své děti lumpárny jako říhání u stolu a děti měly jen omezené možnosti zlobení. Teď je řádka lumpáren rozšířena a přibývají samozřejmě i rodinné aktivity, které jsou řekněme normálnějšího charakteru.

  • Rozvíjejte rodičovské dovednosti
  • Utvářejte dětství svých Simíků
  • Užívejte si nové rodinné aktivity

Parametry

Platforma Origin
Žánr Simulátory
Jazyk Česká lokalizace
Pro PC Hra je určena pro počítač
DLC Rozšíření DLC vyžaduje již aktivovanou základní hru.
Typ distribuce elektronická
Věkové omezení PEGI 12 - bezpečná pro děti od 12 let

  • Car Mechanic Simulator 2015
  • Cities: Skylines Snowfall
  • American Truck Simulator
  • Elite: Dangerous
  • Sid Meier's Civilization: Beyond Earth
  • Cities in Motion 2 Collection
  • Euro Truck Simulator 2 Scandinavia
  • Náhodná STEAM hra
  • The Sims 3 High End Loft Stuff
  • The Sims 3: Date Night (Žhavý večer)
  • Ship Simulator Extremes
  • The Sims 3 Late Night  (Po Setmění)
  • Train Fever
  • Hegemony Rome The Rise of Caesar
  • Cities in Motion 2
  • Tropico 5
  • Beyond Space
  • Galaxy on Fire 2 Full HD
  • Trials Evolution: Gold Edition
  • Civilization V GOTY
  • Operation Flashpoint: Red River
  • Spintires: Off-Road Truck Simulator
  • The Sims 3: Movie Stuff
  • Rocksmith 2014
  • SimCity: Cities of Tomorrow
  • Football Manager 2013
  • Professional Farmer 2014
  • SimCity: Cities of Tomorrow Limited Edition
  • FIFA Manager 13
  • Test Drive Unlimited 2