Football Manager 2018

Říká se, že fotbal je hrou správných rozhodnutí a každý může volit dle svého uvážení, ovšem ve Football Manager 2018 je rozhodnutí jen na vás. Sledujte na vlastní oči, jak vaše fotbalové vize ožívají.

Na vás záleží, koho podepíšete, i jak si poradíte s rozpočtem. Postavíte taktiku na hráčích, které máte k dispozici, nebo je tvrdým tréninkem zformujete tak, aby hráli zcela dle vašich představ?

Popis

369,00 Kč s DPH

Říká se, že fotbal je hrou správných rozhodnutí a každý může volit dle svého uvážení, ovšem ve Football Manager 2018 je rozhodnutí jen a pouze na vás. Na vás záleží, koho podepíšete, koho prodáte i jak si poradíte s rozpočtem. Postavíte taktiku na hráčích, které máte k dispozici, nebo je tvrdým tréninkem zformujete tak, aby hráli zcela dle vašich představ?

Výběr hráčů do hry a na střídačku výrazně ovlivní harmonii sestavy a je jen na vás, jak se téhle role ujmete. Každé vaše rozhodnutí se vám nějak vrátí. Budou-li správná, stane se z vás hvězda novinových titulků a diskuzí na sociálních sítích. Pokud uspějete, stanete se nedílnou součástí fotbalového světa. S nepředstavitelnou šíří možností na hřišti i mimo něj vás čeká rozhodnutí, jakým typem manažera se vlastně budete chtít stát.

  • Vyzkoušejte svůj um v 50 největších fotbalových zemích.
  • Vyhrajte titul s kterýmkoliv z 2500 nejlepších klubů z celého světa.
  • Obchodujte na přestupním trhu s 600 000 skutečnými hráči a zaměstnanci.
  • Sledujte na vlastní oči, jak vaše fotbalové vize ožívají.

Parametry

Platforma Steam
Žánr Simulátory
Jazyk Česká lokalizace
Věkové omezení PEGI 3 - bezpečná pro děti od 3 let

  • Sid Meier's Civilization: Beyond Earth
  • Cities in Motion 2 Collection
  • Euro Truck Simulator 2 Scandinavia
  • Náhodná STEAM hra
  • The Sims 3 High End Loft Stuff
  • The Sims 3: Date Night (Žhavý večer)
  • Ship Simulator Extremes
  • The Sims 3 Late Night  (Po Setmění)
  • Train Fever
  • Hegemony Rome The Rise of Caesar
  • Cities in Motion 2
  • Tropico 5
  • Beyond Space
  • Galaxy on Fire 2 Full HD
  • Trials Evolution: Gold Edition
  • Operation Flashpoint: Red River
  • Spintires: Off-Road Truck Simulator
  • The Sims 3: Movie Stuff
  • Rocksmith 2014
  • SimCity: Cities of Tomorrow
  • Farming Simulator 2013 Titanium Edition
  • Football Manager 2013
  • SimCity: Cities of Tomorrow Limited Edition
  • Wargame: Airland Battle
  • The Sims 4 Život ve městě
  • Agricultural Simulator 2013
  • Goat Simulator
  • IL-2 Sturmovik 1946
  • Football Manager 2017
  • Snow