Rocket League

Fotbal a šílená auta s turbem. Co z toho může vzniknout? Rocket League! Představte si fotbal 3vs3 a 4vs4, ve kterém nemusíte chodit pěšky ale jezdíte v autě.

Na herní ploše jsou navíc místa kde lze nabít turbo a tím být rychlejší, hbytější nebo jej využít ke zničení nepřítele. Podobně jako ve skutečném fotbalu se i zde můžete naučit různé triky jak přihrát, vystřelit na branku nebo dát hlavičku.

Popis

295,00 Kč s DPH

Fotbal a šílená auta s turbem. Co z toho může vzniknout? Rocket League! Představte si fotbal 3vs3 a 4vs4 ve kterém nemusíte chodit pěšky ale jezdíte v autě. Na herní ploše jsou navíc speciální místa kde lze nabít turbo a tím být rychlejší, hbytější nebo jej využít ke zničení nepřítele. Podobně jako ve skutečném fotbalu se i zde můžete naučit různé triky jak přihrát, vystřelit na branku nebo dát hlavičku.

Rocket league nabízí několik desítek různých vozidel a stovky grafických upgradů. Hra vás tak nepřestane bavit, čím lepší v ní budete, tím více upgradů si odemknete a tím více si váš vůz vytuníte. A pokud vás začnou nudit i tyto vozy, lze dokoupit různá DLC ve kterých jsou filmové vozy jako je DeLorean nebo Batmanovo batmobil.

Vozidla mají upravitelný:

  • povrch (nátěr, barva i styl.. metalická, perleťová)
  • anténka od radia (různé předměty od pendreku až po lízátka), lze na ni zavěsit různé symboly od vlajky státu až po vlajku hry či vaší Steam komunity
  • pneumatiky
  • stopa při použití turba
  • "čepice" neboli předmět na vršku kapoty

Dále na vás čeká několik různých herních ploch, od běžného fotbalového stadionu až po nádražní halu. Hra rovněž nabízí několik různých obtížností, hraní s boty nebo s hráči a také hodnocený žebříček, ve kterém to můžete dotáhnout až na mistra eSportu a dostat se na velká mezinárodní utkání Rocket League Championship a vyhrát 75,000 USD.

Parametry

Platforma Steam
Žánr Sport
Věkové omezení PEGI 3 - bezpečná pro děti od 3 let

  • Punch Club
  • AaaaaAAaaaAAAaaAAAAaAAAAA!!! for the Awesome
  • FIFA 16 (Xbox ONE)
  • WWE 2K17
  • MXGP3: The Official Motocross Videogame
  • Blood Bowl 2
  • Motorsport Manager
  • Pool Nation
  • The Golf Club
  • Rugby World Cup 2015
  • Worms Crazy Golf
  • Smoots World Cup Tennis
  • F1 2017
  • Pro Evolution Soccer 2018
  • WRC 7
  • NBA 2K18
  • Pro Evolution Soccer 2018 Premium Edition
  • Real Boxing
  • FIFA 18
  • FIFA 18 - 2200 FUT Points
  • WWE 2K18
  • Football Manager 2018
  • NBA 2K14
  • International Snooker
  • MX vs. ATV All out
  • Rocket League (Xbox ONE)
  • 3 x Náhodná STEAM hra
  • 5 x Náhodná STEAM hra
  • Náhodný klíč BRONZE
  • 3 x Náhodný klíč BRONZE