Stellaris: Synthetic Dawn

Odhoď okovy biologie! Stellaris: Synthetic Dawn nabízí úplně novou možnost hráčům, kteří chtějí vybudovat své impérium mezi hvězdami, aby mohli zahájit hru jako Impérium strojů.

Unikátní charakteristika hry a řetězce událostí umožní strojům se rozrůstat jako robotické bytosti a vytvářet Umělou inteligencí spravovanou síť, která bude směřovat ke galaktické dominanci.

Popis

124,00 Kč s DPH

Jedná se o DLC rozšíření pro hru, je třeba mít aktivovanou plnou verzi hry!

Odhoď okovy biologie! Stellaris: Synthetic Dawn nabízí úplně novou možnost hráčům, kteří chtějí vybudovat své impérium mezi hvězdami, aby mohli zahájit hru jako Impérium strojů – společnost kompletně složenou z robotů. Unikátní charakteristika hry a řetězce událostí umožní strojům se rozrůstat jako robotické bytosti a vytvářet Umělou inteligencí spravovanou síť, která bude směřovat ke galaktické dominanci.

  • Ty, Robot: Zahraj si v Stellaris jako přizpůsobená civilizace robotů, doplněná o sérii robotických portrétů pro vědecké roboty, roboty-dělníky a mnoho dalších.
  • SI? Si!: Kráčej za novými řetězci událostí a opcemi historie, abys vedl svoji robotickou rasu ke slávě jako mezigalaktické impérium Umělé inteligence; směřuj k mechanické dokonalosti uprostřed hvězd.
  • Vzpoura Strojů: Syntetici se mohou vzbouřit proti svým pánům a vytvořit nová impéria – můžeš dokonce objevit padlou syntetickou civilizaci hluboko v kosmu.
  • Digitální vylepšení: Nové portréty syntetické rasy a rozšířené pakety hlasů pro VIR.

Parametry

Platforma Steam
Žánr Strategie
DLC Rozšíření DLC vyžaduje již aktivovanou základní hru.
Typ distribuce elektronická
Věkové omezení PEGI 7 - bezpečná pro děti od 7 let

  • Port Royale 3 Gold
  • Hearts of Iron IV
  • Dungeon of the Endless - Crystal Edition
  • Company of Heroes Complete Pack
  • Total War: Warhammer
  • Stellaris
  • Battlefleet Gothic: Armada
  • Cities: Skylines Snowfall
  • Anno 2205
  • Men of War Assault Squad GOTY
  • Blackguards 2
  • Blackguards
  • Sid Meier's Civilization: Beyond Earth
  • Panzer Tactics HD
  • Cities in Motion 2 Collection
  • Warhammer 40,000 Dawn of War 2
  • Starcraft 2 Battlechest
  • Fallen Enchantress: Legendary Heroes
  • Endless Space Emperor Edition
  • Blitzkrieg 2 Anthology
  • Náhodná STEAM hra
  • Dungeons 2
  • The Sims 3 High End Loft Stuff
  • Empire: Total War Collection
  • Orcs Must Die! 2
  • The Sims 3: Date Night (Žhavý večer)
  • Company of Heroes 2 - The Western Front Armies: US Forces
  • Company of Heroes 2: Ardennes Assault
  • Total War: Attila
  • Endless Legend