Civilization IV

Akční cena!

Civilizace ve svém pokračování mění řadu principů a stává se mnohem flexibilnější a zábavnější hrou pro větší vrstvy příznivců. Najznatelnejší je především rozdílným přístupem k náboženství.

To značně formovalo historii civilizace a tak je na něj kladen větší důraz i ve hře. Náboženství je spojeno s určitými objevy, při jejichž vynalezení se jedno z vašich měst stane kolébkou daného náboženství.

Popis

59,00 Kč s DPH

Expresní dodání - ihned po obdržení peněz vám přijde na email digitální klíč, jehož prostřednictvím si aktivujete hru na dané platformě, a můžete začít hrát!

Civilizace ve svém čtvrtém pokračování mění řadu principů a stává se mnohem flexibilnější a zábavnější hrou pro větší vrstvy příznivců. Najznatelnejší je především rozdílným přístupem k náboženství. To značně formovalo historii civilizace a tak je na něj kladen větší důraz i ve hře. Náboženství je spojeno s určitými objevy, při jejichž vynalezení se jedno z vašich měst stane kolébkou daného náboženství a odtud se samovolně šíří do okolního města.

Celá hra je mnohem živější, většina informací je zobrazena přímo na hlavní mapě, takže speciální obrazovky využijí jen skutečný experti, kteří chtějí mít naprosto vše pod kontrolou. A nejen oni ocení důraz, který hra klade na vyvážený multiplayer, který je narozdíl od předchozího dílu podporován přímo v základní hře a nabízí i týmový mód, ve kterém hráči jednoho týmu sdílí mapu a vynalézají nové technologie.

  • Hra je od začátku vyvíjena s důrazem pro hru více hráčů, což umožňuje hru po síti LAN, internetu, e-mailem a přes Persistant Turn-Based Server, je zde i týmový mód.
  • Předělán systém státních zřízení - lze namixovat vlastní kombinaci pěti parametrů - náboženství, vláda, právo, práce, ekonomika.
  • Zlepšené je vyjednávání počítačových protivníků, kteří se Vás snaží přimět ke změně státního zřízení tak, aby bylo blíže jejich vlastnímu a respektují Vaše hranice, můžete přijmout i jiný národ, vyhlásit válku státem, se kterým nejste ve válečném stavu.
  • Útok a obrana byly nahrazeny jedinou silou jednotky, různé typy jednotek, mají vzájemné bonusy a jednotky získávají zkušenosti v různých speciálních oblastech.
  • Nové zdroje, například mramor urychluje stavbu divů světa.
  • Upravený technologický strom, stačí mít jednu z technologií, která vede k té, kterou
  • chcete vynalézt.
  • Trojrozměrné animace, hra je živější a většina důležitých ukazatelů byla přenesena na hlavní mapu.

Prohlédnout hry ze série CIVILIZATION.

Parametry

Platforma Steam
Žánr Strategie
Věkové omezení PEGI 12 - bezpečná pro děti od 12 let

  • Commander Conquest: Dobytí Ameriky
  • Commando Jack
  • Endless Space Gold
  • Grey Goo
  • Cities: Skylines - Natural Disasters
  • Ashes of the Singularity
  • Jagged Alliance: Back in Action
  • Hearts of Iron III
  • Command & Conquer 4: Tiberian Twilight
  • Brütal Legend
  • Big Pharma
  • Hearts of Iron III Collection
  • Endless Space 2
  • Renowned Explorers: International Society
  • Battle vs Chess
  • Europa Universalis III: Complete
  • SpellForce Complete
  • Cities: Skylines - Concerts
  • Ashes of the Singularity: Escalation
  • Stronghold Legends: Steam Edition
  • Europa Universalis: Rome Gold
  • Stellaris: Synthetic Dawn
  • Grey Goo Definitive Edition
  • Life is Feudal: Forest Village
  • Worms Ultimate Mayhem
  • Age of Wonders 3
  • Tooth and Tail
  • Satellite Reign
  • 3 x Náhodná STEAM hra
  • 5 x Náhodná STEAM hra