XCOM Enemy Within

XCOM: Enemy Within rozšiřuje základní hru v mnoha směrech. Nově například můžete svoje vojáky geneticky vylepšit, nebo z nich udělat mechy.

Přibyli dva noví nepřátelé (Mechtoid, což je Sectoid přeměněný v mecha, a Seeker) a řada nových map (např. přehrada, UFO ve městě, farma...). Genetické vylepšení a přeměna vašeho vojáka v mecha vás stojí tzv. Meld.

Popis

149,00 Kč s DPH

Jedná se o DLC rozšíření pro hru, je třeba mít aktivovanou plnou verzi hry!

XCOM: Enemy Within rozšiřuje základní hru v mnoha směrech. Nově například můžete svoje vojáky geneticky vylepšit, nebo z nich udělat mechy. Přibyli dva noví nepřátelé (Mechtoid, což je Sectoid přeměněný v mecha, a Seeker) a řada nových map (např. přehrada, UFO ve městě, farma...). Genetické vylepšení a přeměna vašeho vojáka v mecha vás stojí tzv. Meld.

Meld je pro vás tedy strategickou surovinou. Jeho zdrojem jsou kanystry na mapách (a mrtvoly Mechtoidů). Na každé mapě jsou zpravidla dvě místa s kanystry - jednou blízko vašeho výsadku, druhé dál na mapě. Kanystry na sobě mají časovače (měřeno na tahy) a po uplynutí času explodují, což by vás mělo motivovat k co nejefektivnějšímu postupu. Novinkou je i nepřátelská frakce EXALT, která se snaží dostat k mimozemské technologii.

Parametry

Platforma Steam
Žánr Strategie
DLC Rozšíření DLC vyžaduje již aktivovanou základní hru.
Typ distribuce elektronická
Věkové omezení PEGI 18 - nevhodné pro děti do 18 let

  • Hearts of Iron IV
  • Dungeon of the Endless - Crystal Edition
  • Company of Heroes Complete Pack
  • Total War: Warhammer
  • Stellaris
  • Battlefleet Gothic: Armada
  • Cities: Skylines Snowfall
  • Anno 2205
  • StarCraft 2: Legacy of the Void
  • Men of War Assault Squad GOTY
  • Blackguards 2
  • Blackguards
  • Sid Meier's Civilization: Beyond Earth
  • Panzer Tactics HD
  • Cities in Motion 2 Collection
  • Warhammer 40,000 Dawn of War 2
  • Starcraft 2 Battlechest
  • Fallen Enchantress: Legendary Heroes
  • Endless Space Emperor Edition
  • Blitzkrieg 2 Anthology
  • Náhodná STEAM hra
  • Dungeons 2
  • The Sims 3 High End Loft Stuff
  • Empire: Total War Collection
  • Orcs Must Die! 2
  • The Sims 3: Date Night (Žhavý večer)
  • Company of Heroes 2 - The Western Front Armies: US Forces
  • Company of Heroes 2: Ardennes Assault
  • Total War: Attila
  • Endless Legend