Pirates of Black Cove

Přidejte se, ovládněte a sjednoťte tři pirátské frakce: Pirates, Corsairs a Buccaneers. Musíte nakonec využít tuto jednotu ve všech válkách proti zlověstním Pirates of Black Cove.

Spravujte části tří pevností a navštivte je, aby zvedly frakce a dějové mise. Navštivte alchymisty, abyste zjistili, jaké speciální ingredience jsou potřebné pro šílené lektvary a pusťte se do dobrodružství.

Popis

59,00 Kč s DPH

Expresní dodání - ihned po obdržení peněz vám přijde na email digitální klíč, jehož prostřednictvím si aktivujete hru na dané platformě, a můžete začít hrát!

V zlatém věku pirátů je to vaše šance stát se pirátským králem a dobít Karibik. Přidejte se, ovládněte a sjednoťte tři pirátské frakce: Pirates, Corsairs a Buccaneers. Musíte nakonec využít tuto jednotu ve všech válkách proti Pirates of Black Cove. Spravujte a rozvíjejte části tří pevností a navštivte je, aby zvedly frakce a dějové mise.

Navštivte alchymisty, abyste zjistili, jaké speciální ingredience jsou potřebné pro šílené lektvary a pusťte se do dobrodružství, abyste je našli a sesbírali. Získejte přístup k hrdinským jednotkám a nakonec zlikvidujte Pirates of Black Cove a staňte se Králem všech pirátů.

  • Brázděte otevřený svět s posádkou pirátů a vemte mise, jak si plujte po moři.
  • Pověst a sláva vás přiblíží k vašemu konečnému cíli: Králi všech pirátů.
  • Bojujte se silami Black Cove a dalších koloniálních národů na pevnině i na moři.
  • Vyberte si svoji postavu z několika různých kapitánů, z nichž každý má své vlastní jedinečné schopnosti a funkce.
  • Udělejte kreativní využití některých z těch nejšílenějších pozemních a námořních zbraní, které by mohly milovat pirátský svět.
  • Rozmanité jednotky a zbraně umožňují provádět bitvy, jak uznáte za vhodné.

Prohlédnout příbuzné hry: PIRATES.

Parametry

Platforma Steam
Žánr Strategie
Věkové omezení PEGI 12 - bezpečná pro děti od 12 let

  • Blitzkrieg 3
  • Port Royale 3 Gold
  • Hearts of Iron IV
  • Dungeon of the Endless - Crystal Edition
  • Company of Heroes Complete Pack
  • Total War: Warhammer
  • Stellaris
  • Battlefleet Gothic: Armada
  • Cities: Skylines Snowfall
  • Anno 2205
  • StarCraft 2: Legacy of the Void
  • Men of War Assault Squad GOTY
  • Blackguards 2
  • Blackguards
  • Sid Meier's Civilization: Beyond Earth
  • Panzer Tactics HD
  • Cities in Motion 2 Collection
  • Warhammer 40,000 Dawn of War 2
  • Heroes of Might & Magic 5 Gold
  • Starcraft 2 Battlechest
  • Fallen Enchantress: Legendary Heroes
  • Endless Space Emperor Edition
  • Heroes of Might & Magic V
  • Blitzkrieg 2 Anthology
  • Crusader Kings II
  • Náhodná STEAM hra
  • Dungeons 2
  • The Sims 3 High End Loft Stuff
  • Empire: Total War Collection
  • Orcs Must Die! 2