Tropico 4

Ve hře Tropico 4 se ujímáte role El Presidenta, tyranského (či benevolentního) diktátora rajského ostrova Tropico. Šest nových interaktivních pohrom, jako jsou sopky, sucha a tornáda.

Svět se mění a Tropico jde s dobou – světové mocnosti vznikají a zanikají a mezinárodní trh ovládají noví hráči s novými požadavky a nabídkami – a vy, El Presidente, čelíte zcela novým výzvám.

Popis

69,00 Kč s DPH

Ve hře Tropico 4 se ujímáte role El Presidenta, tyranského (či benevolentního) diktátora rajského ostrova Tropico. Svět se mění a Tropico jde s dobou – světové mocnosti vznikají a zanikají a mezinárodní trh ovládají noví hráči s novými požadavky a nabídkami – a vy, El Presidente, čelíte zcela novým výzvám. Jestliže chcete zvítězit nad škarohlídy a pesimisty, budete muset mezi lidmi najít dostatečně silnou podporu.

Vaše rozhodnutí budou utvářet budoucnost vašeho národa a také – a to především – velikost vašeho konta ve Švýcarsku. Tropico 4 přináší zbrusu nové mise na nových mapách a obsahuje řadu zábavných prvků, které udrží akci pěkně v chodu. Dokonce můžete i jmenovat ministry, kteří vám ve vládě pomohou prosadit i ty kontroverznější návrhy. Ale pamatujte, že své přátele si máte držet blízko a nepřátele ještě blíž, protože každý má něco za lubem!

Tropico 4 také přináší novou úroveň sociální interakce, neboť PC verze obsahuje i propojení na Facebook a Twitter. Přímo ze hry můžete psát komentáře na Twitter a hra za vás může automaticky oznamovat přátelům, že jste dokončili misi či získali zajímavou trofej. Dokonce můžete pořizovat obrázky svého ostrova a zveřejňovat je na své stránce na Facebooku, kde si rovněž budete moct porovnávat hodnocení svého diktátora v online žebříčcích. Všechno zlé je k něčemu dobré, jestliže vám to pomůže vtáhnout váš ostrov do 21. století!

  • Nová kampaň, která sestává z 20 misí na 10 nových mapách
  • 20 nových budov včetně burzy, obchodního střediska, aqua parku a mausolea El Presidenta
  • Šest nových interaktivních pohrom, jako jsou sopky, sucha a tornáda
  • Rada ministrů – dosaďte vybrané občany na ministerské posty ve vládě, aby vám pomohli prosadit kontroverznější návrhy
  • Národní agenda – od frakcí na Tropicu a cizích geopolitických mocností můžete obdržet úkoly či požadavky ohledně stávajících událostí na ostrově (jako třeba o právě probíhajících pohromách)
  • Integrace Facebooku a Twitteru – zveřejňujte tweety přímo ze hry nebo si nechte automaticky odesílat zprávy po dokončení mise, získání trofeje atd. Na stránce Tropica 4 na Facebooku můžete předvádět své trofeje a porovnávat hodnocení svého diktátora s ostatními hráči po celém světě (pouze pro PC)
  • Galerie obrázků – vyfoťte si svůj rajský ostrov a sdílejte obrázky na svém Facebooku (pouze pro PC)
  • Systém obchodování – dovážejte a vyvážejte zboží do okolních zemí, čímž značně pomůžete svému hospodářskému rozvoji

Parametry

Platforma Steam
Žánr Strategie
Věkové omezení PEGI 16 - bezpečná pro děti od 16 let

  • Hearts of Iron IV
  • Dungeon of the Endless - Crystal Edition
  • Company of Heroes Complete Pack
  • Total War: Warhammer
  • Stellaris
  • Battlefleet Gothic: Armada
  • Cities: Skylines Snowfall
  • Anno 2205
  • Men of War Assault Squad GOTY
  • Blackguards 2
  • Blackguards
  • Sid Meier's Civilization: Beyond Earth
  • Panzer Tactics HD
  • Cities in Motion 2 Collection
  • Warhammer 40,000 Dawn of War 2
  • Starcraft 2 Battlechest
  • Fallen Enchantress: Legendary Heroes
  • Endless Space Emperor Edition
  • Blitzkrieg 2 Anthology
  • Náhodná STEAM hra
  • Dungeons 2
  • The Sims 3 High End Loft Stuff
  • Empire: Total War Collection
  • Orcs Must Die! 2
  • The Sims 3: Date Night (Žhavý večer)
  • Company of Heroes 2 - The Western Front Armies: US Forces
  • Company of Heroes 2: Ardennes Assault
  • Total War: Attila
  • Endless Legend
  • Civilization 5 Complete Edition