Company of Heroes Complete Pack

Company of Heroes přináší bezprostřední herní zážitek z 2. světové války a redefinuje žánr real-time strategií oživením obětí hrdinných vojáků, válkou zničených prostředí a dynamickým bojišť.

Balíček Company of Heroes Complete Pack obsahuje:

  1. Company of Heroes
  2. Company of Heroes: Opposing Fronts
  3. Company of Heroes: Tales of Valor

Popis

339,00 Kč s DPH

Company of Heroes Complete Pack obsahuje:

  1. Company of Heroes
  2. Company of Heroes: Opposing Fronts
  3. Company of Heroes: Tales of Valor

Company of Heroes přináší bezprostřední herní zážitek z 2. světové války a redefinuje žánr real-time strategií oživením obětí hrdinných vojáků, válkou zničených prostředí a dynamickým bojišť.

Počínaje invazí do Normandie dne D, povede hráč jednotku spojeneckých vojáků do bitvy proti německé válečné mašinerii a projde tak některé z nejpodstatnějších bitev 2. světové války. Díky bohaté singleplayerové kampani hráč zažije filmové napětí a hrdinství běžných vojáků vtažených do mimořádných událostí.

  • Filmový zážitek, který zachycuje vřavu 2. světové války jako nikdy před tím.
  • Vaše vojáky přivádí k životu pokročilá umělá inteligence, která zajišťuje, že přirozeně reagují na měnící se prostředí, kryjí se a vykonávají pokročilé taktické manévry, aby zlikvidovali veškerý nepřátelský odpor.
  • Strategie uzpůsobené prostředí - fyzika počítaná v reálném čase a kompletně zničitelné prostředí garantují, že žádné dvě bitvy nebudou probíhat stejně. Zničte cokoliv a přetvořte bojiště! Využívejte budovy a terén k získání výhody nebo ji znemožněte získat nepříteli.
  • Multiplayer pro 2-8 hráčů přes LAN a internet - Propojte se online s kamarády a veďte obří bitvy Spojenců proti Ose.

Prohlédnout hry ze série COMPANY OF HEROES.

Parametry

Platforma Steam
Žánr Strategie

  • Hearts of Iron IV
  • Dungeon of the Endless - Crystal Edition
  • Total War: Warhammer
  • Stellaris
  • Battlefleet Gothic: Armada
  • Cities: Skylines Snowfall
  • Anno 2205
  • Men of War Assault Squad GOTY
  • Blackguards 2
  • Blackguards
  • Sid Meier's Civilization: Beyond Earth
  • Panzer Tactics HD
  • Cities in Motion 2 Collection
  • Warhammer 40,000 Dawn of War 2
  • Starcraft 2 Battlechest
  • Fallen Enchantress: Legendary Heroes
  • Endless Space Emperor Edition
  • Blitzkrieg 2 Anthology
  • Náhodná STEAM hra
  • Dungeons 2
  • The Sims 3 High End Loft Stuff
  • Empire: Total War Collection
  • Orcs Must Die! 2
  • The Sims 3: Date Night (Žhavý večer)
  • Company of Heroes 2 - The Western Front Armies: US Forces
  • Company of Heroes 2: Ardennes Assault
  • Total War: Attila
  • Endless Legend
  • Civilization 5 Complete Edition
  • Arma Tactics