Stronghold Crusader 2

Výprodej!

Stronghold Crusader II je dlouho očekávaným pokračováním „hradní simulace“ Stronghold Crusader z roku 2002.

Po dvanácti letech se Stronghold vrací do pouští Středního východu, zhruba do roku 1189, a to s novým 3D herním enginem a realistickou destrukcí hradů zajištěnou fyzikálním enginem Havok. Stronghold Crusader II přináší návykovou a rychlou hratelnost a také autentickou simulaci života.

Popis

36,00 Kč s DPH

Stronghold Crusader II je dlouho očekávaným pokračováním „hradní simulace“ Stronghold Crusader z roku 2002. Po dvanácti letech se série Stronghold vrací do pouští Středního východu, zhruba do roku 1189, a to s novým 3D herním enginem a realistickou destrukcí hradů zajištěnou fyzikálním enginem Havok. Stronghold Crusader II přináší nejen návykovou a rychlou hratelnost, ale také autentickou simulaci života na hradu známou z prvního dílu.

Toto pokračování, věrné svým kořenům, představuje real-time strategii ze staré školy skloubenou s budovatelskou strategií. Hrajte za nelítostného křižáka nebo arabského bojovníka za svobodu, využívejte smrtících kombinací vycvičených vojáků a ničivých obléhacích strojů a rozhodněte o osudu Svaté země.

Veďte své muže do bitev jako Richard Lví srdce nebo syrský sultán Saladin ve dvou historických kampaních pro jednoho hráče s dynamickými událostmi, jako jsou tornáda nebo roje kobylek. Efektivní správou jednotek v poušti a obsazováním životně důležitých oáz získejte titul nejslavnějšího vojevůdce.

  •     Budování nedobytných hradů: Navrhněte mocné pevnosti a zaplňte je zlomyslnými pastmi, abyste rozdrtili své nepřátele!
  •     Režim šarvátky: Obléhejte nepřátele v rychlých nastavitelných šarvátkách proti umělé inteligenci.
  •     Multiplayer až pro osm hráčů: Připravte ideální hru pro více hráčů – jak živých, tak řízených umělou inteligencí – odehrávající se na libovolné mapě ve vašem oblíbeném herním režimu.
  •     Bojujte proti řadě vojevůdců řízených počítačem: K dispozici jsou postavy známé i zbrusu nové, každá se svou vlastní osobností, hradem a herním stylem.
  •     Dvě příběhové kampaně: Veďte svoji armádu jako Richard Lví srdce nebo syrský sultán Saladin a rozhodněte o budoucnosti Svaté země.
  •     Vydejte se na vlastní výpravu: Prokažte své dovednosti v sérii neustále náročnějších šarvátek v průběhu šesti předpřipravených kampaní.
  •     Kooperativní hra: Při kooperativní hře si můžete rozdělit povinnosti související s budováním hradu, velením vojsku či správou surovin.
  •     Hradní sandbox: Ponořte se do editoru map nebo režimu Volného budování a postavte ultimátní hrad bez obav z nepřátelského útoku.

Parametry

Platforma Steam
Žánr Strategie

  • Tharsis
  • Blitzkrieg 3
  • Port Royale 3 Gold
  • Hearts of Iron IV
  • Dungeon of the Endless - Crystal Edition
  • Company of Heroes Complete Pack
  • Total War: Warhammer
  • Stellaris
  • Battlefleet Gothic: Armada
  • Cities: Skylines Snowfall
  • Anno 2205
  • StarCraft 2: Legacy of the Void
  • Men of War Assault Squad GOTY
  • Divinity: Dragon Commander
  • Blackguards 2
  • Blackguards
  • Sid Meier's Civilization: Beyond Earth
  • Panzer Tactics HD
  • Cities in Motion 2 Collection
  • Warhammer 40,000 Dawn of War 2
  • Heroes of Might & Magic 5 Gold
  • Starcraft 2 Battlechest
  • Fallen Enchantress: Legendary Heroes
  • Endless Space Emperor Edition
  • Heroes of Might & Magic IV: Complete Edition
  • Heroes of Might & Magic V
  • Blitzkrieg 2 Anthology
  • Crusader Kings II
  • Náhodná STEAM hra
  • Dungeons 2