ARK: Survival Evolved

Akční cena!

Stanete se mužem nebo ženou na ostrově se základním vybavením a vašim úkolem bude přežít. Nebude to tak jednoduché jak by se mohlo zdát. Ostrov je plný dinosaurů a dalších přeživších hráčů.

Abyste přežili v ARK: Survival Evolved, musíte na ostrově lovit, težit suroviny, vyrábět předměty a stavět obydlí k přežití. Využívejte vaše schopnosti k zabíjení ale i ochočení dinosaurů ve váš prospěch.

Popis

185,00 Kč s DPH

Stanete se mužem nebo ženou na ostrově se základním vybavením a vašim úkolem bude přežít. Nebude to ovšem tak jednoduché jak by se mohlo zdát. Ostrov je plný dinosaurů a dalších přeživších hráčů. Abyste přežili, musíte na ostrově lovit, težit suroviny, vyrábět předměty a stavět obydlí k přežití. Využívejte vaše schopnosti k zabíjení ale i ochočení dinosaurů ve váš prospěch.

Dinosauři, zvířata a jejich chov! Více jak 50 druhů v raném přístupu do hry ARK: Survival Evolved a více jak 100 plánovaných pro finální verzi - mohou být ochočena náročným odchycením a procesem zahrnujícím oslabení divokých tvorů, jejich knokautem do bezvědomí a jejich ošetřováním při vracení se do života vhodným jídlem. Ochočená zvířata můžete ovládat, což může záviset na tom, jak dobře byla ochočena a trénována.

Mohou zvyšovat svoji úroveň a konzumují jídlo, také mohou přenášet inventář a vybavení jako například brnění, taktéž mohou nosit kořist zpět do báze v závislosti na jejich síle a na větších zvířatech je možno přímo jezdit. Můžete létat pterodaktylem přes zasněžené hory, vyzvedávat spojence přes nepřátelské hradby, závodit na raptorech skrze jungli, produpat si cestu skrze nepřátelskou bázi na ohromném brontosaurovi, nebo pronásledovat kořist na zádech zuřícího t-rexe! Budete součástí dynamického ekosystému se svou vlastní hiearchií predátor versus kořist, kde budete jen dalším tvorem mezi dalšími druhy bojujícími o dominanci a přežití.

Ochočená zvířata mohou být spářena s opačným pohlavím k úspěšnému výběrovému chovu křížením jejich vlastností na základě genetiky a dědičnosti. Tento proces zahrnuje jak fázi inkubaci vajíčka tak i fázi mláděte a jeho vývoj! Nebo můžete jednoduše chovat a vychovávat dino mláďata! Musíš jíst a pít abys přežil. Různé druhy rostlin a masa mají různé nutriční hodnoty, včetně lidského masa. Zajištění dodávky vody do tvého obydlí a inventáře je jednou z nejnaléhavějších záležitostí.

Veškeré fyzické činnosti spotřebovávají vodu či jídlo. Cestování na velké vzdálenosti je tedy až téměř existenční otázkou! Velká váha inventáře tě zpomalí a denní a noční cykly spolu s náhodnými výkyvy počasí přináší další úroveň výzev v podobě měnících se teplot prostředí, které ti způsobí hlad a žízeň mnohem rychleji. Postav si ohniště nebo přístřeší a vyráběj širokou škálu přizpůsobitelného oblečení a brnění, které ti pomůže se chránit před lokálním zraněním a extrémními teplotami, které závisí na dynamických výpočtech hodnot izolace pro interiér a exteriér!

Parametry

Platforma Steam
Žánr Akční
Věkové omezení PEGI 16 - bezpečná pro děti od 16 let

  • S.T.A.L.K.E.R. (Stalker) Clear Sky
  • Wasted
  • Dead Rising 2
  • 60 Seconds!
  • Resident Evil 0 HD REMASTER
  • Goliath
  • Resident Evil 7 Biohazard Season Pass
  • Sir, You Are Being Hunted
  • Miner Wars 2081
  • Outlast
  • Outlast: Whistleblower
  • Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth
  • The Evil Within 2
  • Darkest Dungeon: The Crimson Court
  • Phantaruk
  • Novus Inceptio
  • Zombie Army Trilogy
  • Alien Breed: Trilogy
  • Haydee
  • Skyhill
  • Dead Age
  • Damned
  • Life is Feudal: Forest Village
  • Medieval Engineers
  • Kingdom: New Lands
  • Hello Neighbor
  • Resident Evil 7 Biohazard - Gold edition
  • Playerunknown’s Battlegrounds - PUBG (Xbox ONE)
  • Hurtworld
  • Manhunt